Maandag 20.11.17 | 00.03 uur

Sluzigers krijgen deksel op de neus

Desz met lege handen op Cingellanden

Tom Kisjes die de gelijkmaker 1-1 inschiet

Tom Kisjes die de gelijkmaker 1-1 inschiet© Henk Kuik

Na de goede overwinning van vorige week tegen DWP (0-4), is DESZ er niet in geslaagd om thuis te winnen van De Walde. De rood-witten kwamen vroeg op achterstand maar toonden veerkracht en wisten voor rust de stand om te buigen. In de tweede helft maakten de gasten echter verdiend gelijk om vervolgens, in blessuretijd, het duel in hun voordeel te beslissen: 2-3.

De thuisploeg beleefde een ware valse start. Binnen vier minuten stonden de gasten namelijk al op voorsprong. Een hoge bal vanaf de zijkant werd in eerste instantie gevangen door keeper Quirijn de Kraker, echter liet hij deze in al zijn ijver weer los. Het speeltuig stuiterde vervolgens in eigen goal: 0-1.

Ondanks deze snelle tegenslag lieten de rood-witten zich niet van de wijs brengen en gooide de ploeg de zorgen van zich af. In korte tijd resulteerde dit in twee kansen voor Remco Lachenal. Eerst kopte de middenvelder naast na een vrije trap van Mark Elken om, enkele minuten later, een indraaiende vrije trap van Martijn Strating tegen de lat te werken.

De Friese gasten konden hier weinig tegenover stellen en moesten met lede ogen toezien hoe de gastheren meer begonnen aan te dringen, vooral via Gilbert Pastink over de linkerzijde. Na zo’n 25 minuten spelen kwam hier dan ook de gelijkmaker vandaan. Pastink speelde Robin Rook vrij op het middenveld, die met grote passen richting het penaltygebied van de gasten snelde. Hier werd zijn opmars gestopt, waarna Tom Kisjes de bal oppikte. De spits bedacht zich niet en schoot de bal buiten het bereik van de keeper: 1-1.

Ook in de periode na de goal bleef DESZ aandringen. Zo kwam Pastink enkele keren gevaarlijk door over de linkerkant maar ontbrak het aan scherpte in de eindpass of aan voldoende bezetting voor het doel. Enkele minuten voor rust kregen de Sluzigers dan toch loon naar werken. Kisjes ontving de bal en zag Pastink vertrekken. Een knappe steekbal volgde, waarna laatstgenoemde vakkundig afwerkte: 2-1. Dit was tevens de ruststand.

Met de voorsprong op zak waren de Sluzigers goed op weg, maar men wist dat de buit nog niet binnen was. Dat dit het geval was werd vrij snel in de tweede helft al duidelijk. De Walde zette meer druk naar voren, waar de thuisploeg het zichtbaar moeilijk mee had. Waar de rood-witten zich doorgaans prima uit moeilijke situaties weten te voetballen was de ploeg ditmaal simpelweg niet bij machte en werd de bal vaak gewoon naar voren geramd. Ook hier waren de Sluzigers niet attent en werd een duel om ‘de tweede bal’ te vaak in het voordeel van de tegenstanders beslecht. Ondanks het feit dat de Friezen de overhand hadden, wist de ploeg niet enkel gevaar te stichten via corners of vrije trappen.

In de zeventigste minuut forceerden de gasten dan toch de gelijkmaker. Na een ingooi aan de linkerkant mocht een aanvaller van De Walde iets te makkelijk wegdraaien bij zijn bewaker. Vanaf de achterlijn werd vervolgens een inlopende medespeler gevonden bij de eerste paal, die de bal simpel binnen kon tikken: 2-2.

Na de gelijkmaker probeerde DESZ zich te herpakken. Het spel kreeg hierdoor een open karakter en golfde dan ook erg op en neer. De thuisploeg werd nog gevaarlijk via Lachenal en Kisjes maar tot een goal leidde dit niet. Ook de gasten drongen aan maar ook zij leken lange tijd niet te kunnen voorkomen dat beide ploegen op een zeker gelijkspel afstevenden. In de extra tijd van het duel gebeurde waar iedereen die DESZ een warm hart toedraagt, bang voor was. Een afgeslagen bal kwam in twee instanties terecht bij een invaller, die zich niet bedacht en meteen uithaalde. Het schot van buiten het penaltygebied was hard en onhoudbaar voor de Kraker: 2-3. Hiermee was de nederlaag een feit. Volgende week gaat DESZ op bezoek bij de huidige koploper in de 4e Klasse A. Aanvang: 14.30 uur, Sportpark De Bou.

reageren REAGEER | stuur door DOORSTUREN | printen PRINT | MAANDAG, 19.03.12 | 05.38 UUR
We blijven een roepende in de woestijn Desz fan dit bestuur trekt zich niks aan van deze noodkreten van leden en sponsoren,je kan het deze jonge ploeg niet kwalijk nemen maar als de ploeg compleet is en we gaan dan strijdend ten onder heb je er meer vrede mee dan nu.
Supporter | Zwartsluis | ZONDAG, 25.03.12 | 14.10 UUR | Kwetsend of ongepast?
Na de wedstrijd van 24-3 tegen TOP'63, verloren met 4-1, is er maar 1 optie, weg met de trainer en weer een EENDRACHTIG team worden met alle! spelers.
Kom op bestuur neem een beslissing, dan kan het nog wat worden dit seizoen, PLEASE!!!!
Deszfan | Zwart\'sluis | ZATERDAG, 24.03.12 | 22.31 UUR | Kwetsend of ongepast?
Wat een enorme BEERPUT hier onder ik wist niet dat er zoveel aan de hand was bij DESZ wij zijn ook sponsor bij DESZ en hebben die zogenaamde mail niet ontvangen,maar als ik de reacties hier onder lees weet ik genoeg.Er zitten natuurlijk veel anonieme reacties bij maar het geeft wel aan wat er zo bij DESZ speeld,als ik het bestuur zou zijn zou ik de redactie van deze site vragen dit onderwerp van deze site te verwijderen zodat het modder gooien gestopt kan worden,en zo doende de zaakjes binnen de vereniging binnenskamers op te lossen want wat er nu allemaal op straat komt daar zit niemand op te wachten ook wij als sponsors niet,u begrijpt natuulijk dat wij om prive redenen onze naam liever niet onder deze reactie willen veel succes met de club.
Sponsor | Zwartsluis | VRIJDAG, 23.03.12 | 10.50 UUR | Kwetsend of ongepast?
Ik hier nog maar één ding op zeggen. DESZ staat voor Door EENDRACHT sterk Zwartsluis.
hier moeten we ook voor staan.
maar door dit gebeuren is de EENDRACHT ver te zoeken. Bij de Rood-witten we worden gewoon uitgelachen door de andere clubs belachelijk gedoe.
Maar we mogen nog steeds blij zijn dat we Dennis Verhoeckx in ons midden hebben. hij is nog steeds één van de vrijwilligers die zich inzet voor de jeugd van de SV dEsz
Johan Bruintjes | Zwartsluis | DONDERDAG, 22.03.12 | 23.47 UUR | Kwetsend of ongepast?
Zo is dat Jan Willem!
Maar ik denk dat er maar 1 schijnheilige in ons midden is!
Slaap lekker allen!
Dennis Verhoeckx | | DONDERDAG, 22.03.12 | 23.31 UUR | Kwetsend of ongepast?
Laat iedereen zeggen wat ze willen maar wij als GROEP HET EERSTE van al deze reacties niks aan te trekken.
Wij zullen er alles aan doen om deze competitie verder goed te doen verlopen, dooor een eventuele tweede periode te winnen en dat kunnen we niet alleen dat doen we met supporters die achter ons staan.
En dan heb ik jan- willem aan het rot het over SUPPORTERS.
En geen naamloze
Leider het eerste | | DONDERDAG, 22.03.12 | 23.13 UUR | Kwetsend of ongepast?
Ik neem aan dat dhr visser hier zelf reageerd?
Ti's in ieder geval wel raar dat je ineens weet dat er over jou gaat...
Of ben je ook een anoniempje...
Ik zie in ieder geval weer geen naam en achternaam...
Tijd om de ip adressen te gaan vergelijken, dan is de aap zo uit de mouw
Dennis Verhoeckx | | DONDERDAG, 22.03.12 | 23.11 UUR | Kwetsend of ongepast?
Het klopt wat verhoeckx zegt Dhr heeft mailtjes rond gestuurd naar sponsoren en naar de knvb.
sneu dit. dit is pas kapot maken.
Piet | | DONDERDAG, 22.03.12 | 23.10 UUR | Kwetsend of ongepast?
Blijkbaar gelooft de heer Verhoeckx in sprookjes! Lijkt mij nogal een bezigheid om alle sponsoren te benaderen? Er is er maar 1 die de club terroriseert en desz de afgrond in jaagt en dat is de trainer... (hiervoor diverse malen al geschreven)

3x nadenken voordat je zulke onzin schrijft! Wanneer je zelf in kwaad daglicht staat moet je niet in 1x het vingertje naar anderen wijzen.

Tevens geef je zelf al aan dat het om een anonieme fax gaat. Hier specalueer je dat het om visser zou gaan.. ik weet niet wat erger is je naam niet onder een bericht schrijven of iemand zwart maken over een speculatie??
Henk | Zwartsluis | DONDERDAG, 22.03.12 | 22.44 UUR | Kwetsend of ongepast?
Nee ik ben vertrokken omdat ik int 2 moest gaan voet*** dit jaar
En dan kan ik meer betekenen voor Blokzijl waar ik de hele jeugd gevoetbald heb...
Maar als deze flauwekul van dat anonieme gedoe is net zo kansloos als die anonieme fax van dhr Visscher die die naar alle sponsors stuurd
Die wil namelijk wel de club kapot maken!
Dennis Verhoeckx | I | DONDERDAG, 22.03.12 | 22.22 UUR | Kwetsend of ongepast?
Robbert is zeker een goede voetballer!
Maar voet*** voor er eerste is vaak meer dan alleen voet*** en dus ook een goede mentaliteit tonen.
En voet*** + trainen wanneer dat moet...
Weet niet of dat verandert is maar vorig seizoen was dat nog wel eens aan de orde!
Dennis Verhoeckx | | DONDERDAG, 22.03.12 | 22.17 UUR | Kwetsend of ongepast?
Dennis Verhoechk, juist nu vertel je de onkunde van de trainer. Robbert heeft zowat alle wedstrijden vorig seizoen gespeeld en jij op de bank gezeten.
Raar vind je ook niet dat plots de trainer nu wel actie gaat ondernemen.
Wist je dat de meeste goede voetballers meestal vervelende pipo zijn. Dat is bij Desz niet anders dan elders.
Dus nu niet zeuren over het verleden, in de toekomst kijken.
Waarom ben jij vertrokken om de trainer, spelers groep of bank zitten.
Supporter 3 | Zwartsluis | DONDERDAG, 22.03.12 | 19.36 UUR | Kwetsend of ongepast?
Zijn wij Cor ook vergeten, waarom ging deze weg??
Die donkere jongen, Robbert, Jurriejen.
heeft de spelers groep dit ook op hun geweten ?
Of zijn het de meelopers van de trainer die vervolgens bij het bestuur te kennen gaven weg met die trainer ( vertel mij wie uw vriend is en ik vertel u wie uw vijand is)
die aanvoerder ( veel en veel te oud voor deze groep en over zijn voetbalkwaliteiten maar niet meer te spreken )en die nr 10 zijn de kl....en van Desz 1 kan me nauwelijks voorstellen dat die jongens net uit A bij Desz het voor het zeggen hebben, Laat ze dan eerst maar presteren.
Nee die onzin geloof ik niet.
Ondeskundigheid van het bestuur ,trainer en sommige spelers uit de groep daar geloof ik in.
Het elftal is en was dus geen eenheid voor deze verantwoordelijkheid moet je de trainer op afrekenen, komt hij er niet uit moet hij hulp vragen binnen Desz en niet de zaak verknallen tijdens de winterstop met oud en nieuw kon hij knallen nadien niet meer.
Maar voor ons gaat de champagne blijkbaar weer niet knallen,
Graaf | Zwartsluis | DONDERDAG, 22.03.12 | 19.18 UUR | Kwetsend of ongepast?
@Johan Bruintjes wie ka er wat ondernemen dan? snap je het niet of wil je het niet snappen? Alleen het bestuur kan aan deze soap een einde maken,wat maakt mij het uit of jij er ook wat aan kan doen jij hebt het druk zat met het 4e ook lekker belangrijk toch,de juiste man op de juiste plaats en @ Dennis Verhoeckx wie wil jou nou in de ogen kijken lekker belangrijk,als ik op het voetbalveld ben kijk ik naar het voetbal of het moeten die ogen van je vriendin zijn,en wat heeft je schoonvader er nu mee te maken? de grootste supporter van DESZ hoe lang is hij 2 meter,man je snapt er echt niks van.En Bruintjes als je mijn reacties terug leest verschuil ik me echt nergens achter die gene die zich verschuilt dat is het bestuur en dat doet pijn als je rood wit hart hebt,want het eerste is ons vlagge schip en dat laten ze zinken LET MAAR OP.En voet***de speler je speeld vast niet in het eerste anders praat je niet zo,of is het soms zo dat jij op Jurriejen zijn plekje speeld?
Supporter | Zwartsluis | DONDERDAG, 22.03.12 | 19.12 UUR | Kwetsend of ongepast?
Robbert is zeker een goede voetballer!
Maar voet*** voor er eerste is vaak meer dan alleen voet*** en dus ook een goede mentaliteit tonen.
En voet*** + trainen wanneer dat moet...
Weet niet of dat verandert is maar vorig seizoen was dat nog wel eens aan de orde!
Dennis Verhoeckx | | DONDERDAG, 22.03.12 | 19.08 UUR | Kwetsend of ongepast?
*** is dus waar-de-loze
Wesley | Zwartsluis | DONDERDAG, 22.03.12 | 18.55 UUR | Kwetsend of ongepast?
En zo is dat Johan, je bent de eerste die de spijker op zijn kop slaat. Een anonieme reactie die kant noch wal raakt heeft helemaal niemand wat aan. Een verloren seizoen voor DESZ1, was in mijn ogen te verwachten met deze ***(!) trainer maar op lange termijn gaat het allemaal goedkomen en dan zetten alle supporters(?) wel weer hun naam onder hun reactie.
P.S Robbert Elken hoort altijd in het eerste te spelen, wat een verademing om die jongen te zien spelen.
Wesley | Zwartsluis | DONDERDAG, 22.03.12 | 18.45 UUR | Kwetsend of ongepast?
@voet***de speler desz , men zegt dat de straf geen 2 wedstrijden was maar 3 competitie wedstrijden in een vorst periode waar dus geen competitie wedstrijden werden gevoetbald.
Supporter | Zwartsluis | DONDERDAG, 22.03.12 | 18.25 UUR | Kwetsend of ongepast?
@voet***de speler desz , men zegt dat de straf geen 2 wedstrijden was maar 3 competitie wedstrijden in een vorst periode waar dus geen competitie wedstrijden werden gevoetbald.
Supporter | Zwartsluis | DONDERDAG, 22.03.12 | 18.24 UUR | Kwetsend of ongepast?
@voet***de speler desz , men zegt dat de straf geen 2 wedstrijden was maar 3 competitie wedstrijden in een vorst periode waar dus geen competitie wedstrijden werden gevoetbald.
Supporter | Zwartsluis | DONDERDAG, 22.03.12 | 18.24 UUR | Kwetsend of ongepast?
Als Dhr Visser gewoon zijn milde straf van 2 wedstrijden had uitgezeten! kon hij allang weer mee voet*** met het 1e!
Er zijn meer dingen gebeurd dan dat ene inciedent.
De spelers groep heeft met deze straf volmondig ingestemt. dus medelijden met visser hoef je niet te hebben!!!!
Voet***de speler desz | | DONDERDAG, 22.03.12 | 18.05 UUR | Kwetsend of ongepast?
Mensen ik lees allemaal commentaar maar ik proef wel iets van de beste stuurlui staan aan wal. iedereen klaagt maar er wordt niks ondernomen. het eerste is niet mijn pakkie an. ik hou mij wel bezig met het 4de De A's en de F-ies. maar is het niet te gemakkelijk om je te verschuilen achter de naam supporter of alleen henk. er zijn nl veel meer mensen met de naam Henk. dit seizoen is verloren voor DESZ 1 ga ik vanuit. uitzien naar volgend seizoen, daar doen wij het voor. maar mensen kijk niet alleen naar DESZ 1 het is misschien het paradepaardje maar er zit een hele vereniging omheen vanaf F7 tot aan DESZ 2. dat is toch de drijvende kracht van onze vereniging. bijvoorbeeld het 4de presteer uitermate goed de A's de C's en nog tal van elftallen die strijden in de bovenste helft van hun competitie. maar sta op als je wat te klagen hebt en verschuil je er niet te gemakkelijk achter.
Johan Bruintjes | Zwartsluis | DONDERDAG, 22.03.12 | 17.39 UUR | Kwetsend of ongepast?
De naam maakt dus wel degelijk uit!
Zo kun je elkaar misschien nog is in de ogen kijken!
Dennis Verhoeckx | | DONDERDAG, 22.03.12 | 14.52 UUR | Kwetsend of ongepast?
Kijk, dit bedoel ik nou!
Je ***t over mij, mijn vriendin(of schoonzussen)
En mijn schoonvader (die misschien wel de grootste supporter van DESZ is)
En je zet alleen maar Dennis erbij,
Welke Dennis?!
Mooiweer? Riezebos? Jordens? Van der linde?
Veel meer dennissen kan ik me niet bedenken bij DESZ...
Dennis Verhoeckx | | DONDERDAG, 22.03.12 | 14.50 UUR | Kwetsend of ongepast?
Jan , Piet of Klaas, de naam maakt niet uit
Ogen open OGEN open doen ook de suporters en het bestuur.
@SUPPORTER en ? hebben het juist dat is het aller belangrijkste. wij hebben toch ook nog een technische commissie wat doen die??? ook maar weer toezien hoe wij misschien tegen Blokzijl komen te spelen. goed voor de sponsor die komt nog wel een op die velden in Blokzijl met zijn dochter maar voor ons supporters is het dus afglijden.
Je zou maar speler zijn van die club waar de trainer na de zomer aan de slag gaan of hebben deze ook geen informatie ingewonnen ? blijkbaar niet
Dennis | Zwartsluis | DONDERDAG, 22.03.12 | 14.19 UUR | Kwetsend of ongepast?
En mag à c h t e r b à k s niet eens hier getoond worden?
Jammer hoor
Dennis Verhoeckx | | DONDERDAG, 22.03.12 | 14.09 UUR | Kwetsend of ongepast?
1 ding vind ik hier wel heel kansloos,
Dat je als sluziger niet eens je naam onder je berichtje durft te zetten!
Dan kun je er er vanavond op de voetbal nog is met elkaar over hebben,
in plaats van die ***e anonieme berichtjes hier op de site te zetten!
Vriendelijke groet Dennis Verhoeckx
Ps. je mag me hier op aan spreken (als iemand het durft tenminste)
Dennis Verhoeckx | Zwartsluis/Zwolle | DONDERDAG, 22.03.12 | 14.07 UUR | Kwetsend of ongepast?
@ Supporter?Ik ga een heel eind met je mee,maar waarom wachten op mei we zitten in een face van de competitie dat je misschien nog een periode kan pakken.Maar voor mij is het belangrijkste probeer die groep bij elkaar te krijgen en te houden ook naar volgend jaar toe.Er zijn er straks nog meer die er geen zin meer in hebben en dan word het moeilijk om nog punten te pakken,de elende word alleen nog maar groter en meneer de trainen stapt er straks doodleuk bij weg,zou er niet 1 bestuurslid de ogen open gaan?Ik zou zeggen inpakken en weg wezen die trainer,hij heeft al genoeg kapot gemaakt ZET LOS DAT HEK LIEFST VANAVOND.Ik hoop dat de jongens de schade beperkt houden zaterdag van een koploper kun je altijd verliezen,maar dan liever strijdend ten onder met de hele groep,dan dat ik nog 1 stap deed voor deze trainer.Het is nog geen zaterdag hij kan er nog uit,ik ben benieuwd.IN HET BELANG VAN DESZ.
Supporter | Zwartsluis | DONDERDAG, 22.03.12 | 13.35 UUR | Kwetsend of ongepast?
Heeft de scheidsrechter bij de dames ook afgefloten ?? supporter Dat zou toch waanzin zijn.
Ook zat er bij Desz 1 afgelopen zaterdag een speler de gehele wedstrijd wissel terwijl er twee spelers waren die wel de gehele wedstrijd mochten meedoen terwijl deze niet konden trainen ja ja en wel voet***
Dat gaat lekker daar. De trainer zijn vriendjes ja die moeten altijd in de basis.
Als ik die speler was en ze gebruikten mij dan wist ik het ook wel. Liever spelen in Desz 2 dan voor joker staan.
ZO KWEEK JE TWEESTRIJD IN EEN TEAM.
de A hebben het goed gedaan tegen olympia
Jaap | Zwartsluis | DONDERDAG, 22.03.12 | 12.39 UUR | Kwetsend of ongepast?
Gaat lekker hier!

FORZA DESZ 4

Allleee
Bakkie | | DONDERDAG, 22.03.12 | 12.01 UUR | Kwetsend of ongepast?
Het is een pijnlijke conclusie maar deze trainer heeft keihard gefaald op alle fronten, zowel op als naast het veld. Om maar een een aantal voorbeelden te geven:
Hoe durf je een spits met een scoringsgemiddelde van 1,18 per wedstrijd (over 2 seizoenen gezien!)weg te 'pesten' omdat je eigen ego groter is? DENK JE DAN IN HET BELANG VAN DE CLUB? En een linksback, (een van de betere spelers in je ploeg!) met 1 gele kaart na c.a 12 wedstrijden terug te zetten naar het 2e wegens 'ruw spel'? Als het zo ruw was had deze jongen toch meer kaarten gehad of ben ik nou gek? DENK JE DAN IN HET BELANG VAN DE CLUB? Dan nog het punt Jurrien (de beste centrale verdediger van DESZ op Ajay de Gier na) Teruggezet naar het 2e, niet omdat hij dat verdiende, nee, omdat de trainer hem niet mocht. DENK JE DAN IN HET BELANG VAN DE CLUB? Dat het 1e elftal best leuk voetbal speelt met zo'n jonge groep is waar, en daar mag iedere supporter trots op zijn, maar er valt toch veel meer uit te halen?. Zo zijn er nog een aantal dingen die mij niet aanstaan wat betreft Harjan buiten het veld. Zo liet hij een scheidsrechter bij DAMES1 eerder affluiten omdat hij zijn warming-up wilde beginnen. Hier hebben wij toch een trainingsveld voor? DENK JE DAN IN HET BELANG VAN DE CLUB? Dan nog zijn beslissing om geen speler af te staan aan onder 21 voor een oefenwedstrijd tegen Olympia'28. Was een prima mogelijkheid geweest om de band tussen DESZ 1 en 2 weer wat aan te sterken(want die band is al zo slecht), toegevoegd met A-spelers die aan het niveau van die leeftijdsgroep kunnen proeven. Helaas vond Harjan het niet nodig en drukt hiermee weer de sfeer binnen de vereniging. Nee Harjan, voor mij ben jij gewoon een dictator met een veel te groot ego die deze club in korte tijd in waarde heeft laten zakken. Ik kan niet wachten tot Mei,dan zal ik het hek wijd voor je openzetten.
Supporter(?) | Zwartsluis | DONDERDAG, 22.03.12 | 10.54 UUR | Kwetsend of ongepast?
Ik denk dat het niet 5 voor 12 is maar 5 over 12
We zijn al te laat.
Mooie woorden Supporter , als meer mensen dit zouden snappen was het misschien nog 5 voor 12
Jaap | Zwartsluis | DONDERDAG, 22.03.12 | 10.50 UUR | Kwetsend of ongepast?
En dat noem jij grappig Ook een supporter?Al dat commentaar had niet nodig geweest als die trainer gewoon als een volwassen kerel met die twee jongens om gesprongen was,als er wat gebeurd hoord een trainer dat op te lossen maar dit was het makkelijkste zijn eigen straatje schoon houden want wat zullen ze in IJsselmuiden wel niet van me vinden?dat heb ik toch maar mooi opgelost.En wat het belijd betreft zoals je ziet schrijf ik dit met een lange ij want het is echt belachlijk hoe het bestuur met dit probleem omgaat en er de handen vanaf trekt,we hebben het hier wel over de toekomst van DESZ.Als je in een bestuur stapt heb je verantwoording naar de leden toe en probeer je problemen op te lossen ten gunste van de vereniging en niet mee te lopen met een trainer die maar een passant is ,en die je met de brokken laat zitten.U bent iemand die denk dat de kreet de schouders er onder ,dan komt het wel goed maar er komt echt meer kijken bij een bestuurs functie,dan moet je zo af en toe een beslissing die niet iedereen leuk vind maar goed is voor DESZ,in dit geval is het toch het belangrijkste dat die complete ploeg de competitie zo goed mogelijk af maakt misschien nog met een periode,maar dat kan alleen als je die trainer het hek uit stuurt,zou jij dat hek morgenavond niet voor hem open kunnen doen???
Supporter | Zwartsluis | WOENSDAG, 21.03.12 | 23.23 UUR | Kwetsend of ongepast?
Ook een supporter,
Zet het hek open voor de trainer i.p.v. de spelers
en dat weet u maar al te goed. Supporter en Dennis hebben gelijk zie dat toch in
Kan ook zo zijn dat er al geen trainer meer naar onze club wil, wij geloven ook niet dat Desz met de nieuwe trainer over een nacht ijs is gegaan.
Supporter 3 | Zwartsluis | WOENSDAG, 21.03.12 | 22.19 UUR | Kwetsend of ongepast?
Grappig al dat commentaar op het bestuur en de trainer. Vorig jaar zijn er meerdere beroepen geweest op de DESZ leden om zich beschikbaar te stellen als bestuurslid, voorspelbaar genoeg was de spoeling zeer dun. Het is namelijk makkelijker om commentaar te geven op een beleid dan om zelf een beleid uit te zetten.
Wat betreft de trainer, ook ik ben het niet altijd eens met zijn strijdwijze, maar het team laat tenminste wel leuk voetbal zien. Vergeet niet dat het een jong team is dat nog veel moet leren.
Ook hier geldt dat de keuze uit trainers zeker niet reuze is, aangezien de trainer voor volgend jaar de enige trainer is die heeft gereageerd.
En dan komen we uit op de spelers. De spelers bepalen niet wat wel en niet kan, maar dat zijn de trainers en het bestuur. De club is groter dan de persoonlijke wensen van een speler. Bevalt het niet dan wil ik het hek wel voor je open zetten zodat je rustig weg kan lopen. We zijn per slot van rekening Door Eendracht Sterk Zwartsluis en afgeven op elkaar schaadt de club alleen maar. Samen de schouders eronder en er voor gaan.

Tot ziens bij de volgende jaarvergadering. Ik kijk uit naar alle aspirant leden voor het bestuur.
Ook een supporter | Zwartsluis | WOENSDAG, 21.03.12 | 21.09 UUR | Kwetsend of ongepast?
Supporter, periode kunnen wij nog pakken. Ik ben nog niet zo oud. Maar oplossen die zaak zo snel mogelijk de beste spelers van onze club opstellen en deze moeten altijd spelen mits ze fit zijn natuurlijk dat gebeurd toch ook bij andere clubs.
Waarom moeten wij weer anders zijn dan andere clubs.
Het verleden heeft al bewezen dat die gedachte mis is. anders speelden wij toch ook wel tegen VHK , Hasselt enz..
Nee wij moeten ook onze jeugd spelers een perspectief bieden en onze supporters pracht van n wedstrijden.
Dit kan nog steeds allemaal maar dan moet het bestuur en trainer zich niet zo eigenzinnig opstellen.
Stel de besten van de club op en in no time speel je een klasse hoger.
doe er wat aan bestuur en zo snel mogelijk.
Dennis | Zwartsluis | WOENSDAG, 21.03.12 | 20.56 UUR | Kwetsend of ongepast?
Helemaal met SUPPORTER eens je laat 1 kop rollen om er meerderen voor terug te krijgen,bestuur grijp aub in.
DESZ | SLUUS | WOENSDAG, 21.03.12 | 18.53 UUR | Kwetsend of ongepast?
@Dennis ik weet niet hoe oud je bent maar ik denk nog niet zo oud anders zou je toch moeten weten dat een bestuur altijd verantwoordelijk is voor de dingen binnen de vereniging?En wat dat door rommelen betreft als de selectie het vertrouwen in de trainer op zegt is er een onwerkbare situatie ontstaan,en als je dan een klein beetje bestuur bent dan grijp je in en laat je niet alles kapot gaan.Wel eens van belijd voeren gehoord? nee? nou schaam je niet jongen daar heeft dit bestuur in iedergeval nog nooit van gehoord ,anders laat je de boel niet zo escaleren,kun je me vertellen waar onze doelman naar toe gaat? Nog even en we kunnen volgend jaar geen eerste elftal meer opstellen dank zei deze trainer en dit bestuur,triest heel triest.
Supporter | Zwartsluis | WOENSDAG, 21.03.12 | 18.44 UUR | Kwetsend of ongepast?
Door rommelen , zo gaat het altijd.
Nu hebben de bestuurders geen woorden maar zodra de trainer naar zijn nieuwe club is vertrokken komen de boze tongen van de bestuurders wel los.
Zij zijn immers toch niet verantwoordelijk Wie wel bij de club de trainer ? men denkt, nee ik niet als bestuurder ik heb andere taken binnen de club en wij houden allemaal ons eigen tuintje mooi groen.
Alleen als er wat te vieren staan ze vooraan.
Onze doelman is volgende seizoen ook vertrokken hoorde ik in de kantine gisteren.
vrolijk worden wij niet van deze berichten SUPPORTER
Dennis | Zwartsluis | WOENSDAG, 21.03.12 | 16.15 UUR | Kwetsend of ongepast?
Is het nog stilte voor de storm op het sportpark ,of hebben de spelers van de selectie de kop in de schoot gelegt en rommelen ze gewoon door met deze trainer?Als het laatste het geval is konhet wel eens een landraderig verhaal worden met veel ontevreden jongens.Of steekt de storm deze week de kop nog op ,zodat de spelers zich niet als makke schapen naar de slachtbank laten leiden,ik hoop op het laatste en met mij nog veel DESZ supporters.
Supporter | Zwartsluis | WOENSDAG, 21.03.12 | 14.01 UUR | Kwetsend of ongepast?
Ze moeten gewoon gerrald bols van het 4e nemen , voor de nodige balans achterin
Desz 4 | Zwartsluis | DINSDAG, 20.03.12 | 18.58 UUR | Kwetsend of ongepast?
@Geachte Henk2 je geeft het zelf al aan als de tegenstander op eens met drie spitsen gaat spelen raakt die trainer al van de leg,laat hem eerst maar een met een mannetje achter de achterhoede gaan spelen dan kom je niet eens in de prblemen en is het ook een stuk veiliger voor onze keeper.Maar het belangrijkste is haal die jongens er weer bij als je nog punten wil pakken dit jaar ,en dat kan alleen als de trainer weg is de rest van het team voelt dat ook,zet voor deze laatste periode een oud voetballer/oud trainer voor de ploeg en je zal zien dat het schokeffect er zeker komt maar nog belangrijker dat het plezier weer terug komt ook naar volgend seizoen toe.Want dat ze kunnen voet*** hebben de jongens al laten zien,alleen moet je het niet laten vergallen door deze trainer.
Supporter | Zwartsluis | DINSDAG, 20.03.12 | 18.54 UUR | Kwetsend of ongepast?
Geachte supporter/voet***de speler
er is wel degelijk geinformeerd bij genemuiden/wijthem/asc'62/over deze trainer,maar als je in de 4e klasse acteert,komt er geen ''karrenbeld''die hier graag komt trainen...ik weet verder niet de ins en outs over deze jongens,maar ik vond ze zaterdag het eerste uur erg goed voet*** en gaven ze geen kans weg,nadat de walde met 3 spitsen ging spelen,wist de trainer inderdaad geen antwoord,dat noem ik dan maar de pech dat je zo laag speelt.
of het helpt om de trainer weg te sturen?...tja soms heb je het schokeffect...zou kunnen...
Henk 2 | Zwartsluis | DINSDAG, 20.03.12 | 18.13 UUR | Kwetsend of ongepast?
Mooi gesproken SUPPORTER zo is het maar net kom op ROOD WIT wat elders kan moet hier ook kunnen kampioen worden en zo snel mogelijk. hup naar onze club doelstelling de tweede klasse en liefst voor 2015.
Voet***de speler desz | Zwartsluis | DINSDAG, 20.03.12 | 17.25 UUR | Kwetsend of ongepast?
@Evert jij begint ook al? maar weer wachten op betere tijden?Het is toch te gek voor woorden dat een trainer uiteindelijk een pasant de diens uit maakt binnen onze vereniging,dat hier zo makkelijk overheen gestapt word door het bestuur en de spelers zelf.Het is toch de bedoeling dat een jonge als Tom Kisjes later nog een terug komt bij onze vereniging mocht het wat minder met hem gaan,maar die bedenkt zich straks wel drie keer om weer terug te keren en zo zijn er wel meer die denken bij zon rommeltje hoefen wij niet bij te zijn.Daarom selectie spelers laat je nu horen,en laat niet over jullie lopen want het is ons rood wit ons DESZ.
Supporter | Zwartsluis | DINSDAG, 20.03.12 | 16.30 UUR | Kwetsend of ongepast?
Wist je dat Visser de 4 wedstrijden uit en thuis
tegen de Walde en SVM NIET heeft meegedaan.
En DESZ 12 punten heeft laten liggen tel ze bij de punten op 30 en 12 totaal 42 punten zie daar dan sta je boven aan in de competitie en heb je de periode ook al in de zak.Deze feiten zeggen dus genoeg zonder Visser is Desz kwedsbaar.
We waren als DESZ goed bezig zelfs van Olympia werd ruim gewonnen met Tom voorin ,Robert en Visser achterin.
Moeten dus maar weer wachten op betere tijden.
Bestuur en trainer zullen nooit toegeven dat zij fout zijn.
Robert tot nu toe 1 gele kaart niet te geloven dat ze je dan straffen voor ruw spel.
Volkomen met supporter eens er is iets goed mis bij DESZ.
Dit jaar met Tom er bij had het moeten en kunnen gebeuren een klasse hoger op te komen.
Volgend seizoen gaat dat ook niet lukken zonder Tom en kan me niet voorstellen dat er niet meer spelers bij DESZ gaan vertrekken en Strating is te oud.
Een goede speler kan bij vele clubs terecht.
Evert | Zwartsluis | DINSDAG, 20.03.12 | 13.21 UUR | Kwetsend of ongepast?
@Henk ik had al wel wat gehoord over Yvv maar dat deze trainer zich op deze laat gaan zegt al genoeg over deze man,als hij Jurriejen even appart had genomen na de wedstrijd had er msschien niks aan de hand geweest maar hij wou Yvv natuurlijk laten zien dat hij de baas is in Zwartsluis.En wat Robert betreft dat is een harde back wat is daar mis mee? Nee ik denk dan ook als je nu als groep moet zeggen hij er uit of we spelen niet meer voor zon man doe je toch geen stap meer,roep het bestuur bij elkaar en zeg gewoon het vertrouwen op van de trainer dit is een onwerkbare situatie.En sluit dan de competitie af met Jurriejen en Robert en geef Tom zeker een waardig afscheid,AUB bestuur denk na het is voor de toekomst van DESZ.
Supporter | Zwartsluis | DINSDAG, 20.03.12 | 12.26 UUR | Kwetsend of ongepast?
Supporter.ik heb even informatie ingewonnen waarom die twee spelers zijn terug gezet.
Robert wegens te veel overtredingen ( je tegenstander maakt er nooit een )en Jurriejen hebben ze onterecht een straf opgelegd.Tijdens de wedstrijd tegen YVV had Jurriejen de spits in zijn zak deze kon niets uitrichten deze kon het niet verdragen en heeft zonder dat er een bal in de buurt was verschrikkelijk na getrapt op Jurriejen onder de ogen van de scheidsrechter uit Zwartsluis deze heeft de speler van YVV niet het veld uitgestuurd omdat het toeval was dat de spits van YVV en de scheids collega s waren of zijn.
Jurriejen vond dat niet normaal en ging verhaal halen. Alle veld spelers ook die van YVV waren over de rooie toen heeft de trainer van Desz het spel stil laten leggen en heeft de zondebok bij Jurriejen gezocht en flink verbaal uitgescholden en vernederd om hem vervolgens voor 1 minuut weer laten meedoen om hem vervolgens te wisselen zonder reden.
Dus er is niets gebeurd buiten het feit dat de trainer de schuldige is en bij YVV is er niets aan de hand die spits speelde nu zijn wedstrijden en gaan vol op voor het kampioenschap.
Je kan het niet voorstellen waarom die trainer de straffen uit gaat delen. Dan had hij het gehele Desz 1 moeten straffen.
Bestuur wist zelf niets van de straffen af en hebben nadien de straf overgenomen en wilden de reden ook niet aan Jurriejen kenbaar maken op papier.
Die trainer wilde zijn kop redden tegen zijn oude club YVV .
ook weet ik dat het bestuur in oktober al wist dat de trainer bezig is spelers het leven zuur te maken. Die Erikson is ook op een onwaardige manier weggepest.
ALLE ELLENDE IS BEGONNEN NA DAT DE TRAINER TE HOREN HAD GEKREGEN DAT HIJ NA DIT SEIZOEN NIET MEER BIJ DESZ WELKOM IS, en nu spelers met hem slijmen die bij het bestuur hadden aangedrongen op het vertrek van de trainer zijn nu die grootste meelopers.
Geloof dat alleen Jack van het bestuur zijn best heeft gedaan om die trainer op een ander gedachten te brengen maar de rest van het bestuur maakt het geen bal uit.
Als bestuur laat je dit toch nooit gebeuren.
Dus ik heb geen vertrouwen in dit bestuur net als je al schreef SUPPORTER even navraag daar in Genemuiden en dan hadden ze deze man niet voor de groep gezet.
Helaas krijg ik bij dit alles geen goed gevoel van het bestuur.
Maar ja bij elke club is er wel een wat maar los dat op en strijd voor het hoogste wij kunnen nog veel leren van Genemuiden die zouden de handelwijze van de trainer niet accepteren.
Vele supporters van Desz snappen er ook niet veel van die trainer dat weet ik nu ook wel.
Maar ok we zijn na de zomer van hem af.
Als je nog meer wil weten supporter vraag het maar

Henk | Zwartsluis | DINSDAG, 20.03.12 | 11.32 UUR | Kwetsend of ongepast?
Voet***de speler je stapt er wel erg makkelijk over heen,hebben die twee spelers iemand vermoord of zo,of zijn ze vreemd gegaan met de trainer zijn vrouw?? Het bestuur had dit allemaal kunnen voorzien ,ik heb een collega uit Genemuiden daar heeft hij namelijk het 2e onder zijn hoede gehad daar was het ook een drama als ik dat zo hoor,heeft het bestuur daar ooit in Genemuiden info gevraagd over deze man? ik denk het niet want met deze man valt echt niet te praten als ik mijn collega zo hoor ,daar had hij ook veel ruzie met spelers en leiders dus het bestuur komt in dit geval dik tekort zou ik zo zeggen.Steek de koppen bij elkaar en neem het op voor Jurriejen en Robert en laat die trainer zien dat jullie niet met hem verder willen en dat jullie geen vertrouwen meer in hem hebben,hij maakt het hele elftal kapot.
Supporter | Zwartsluis | MAANDAG, 19.03.12 | 23.13 UUR | Kwetsend of ongepast?
Jan en Supporter, volkomen mee eens.
De laatste 6 wedstrijden heeft Jurriejen en Robert niet meegedaan. 23 doelpunten tegen gemiddeld 4 per wedstrijd wel erg veel.
Zaterdag uit naar de koploper, als je achterin zo lek bent als een zeef mag je wel drie tom s in een elftal hebben en dan win je nog nooit.
Misschien zaterdag weer een nederlaag ??.
Nu verliezen wij van alle clubs boven ons.
Jurriejen had het goed naar zijn zin bij ons tot aan die wedstrijd tegen YVV.vriendschappelijk
Ik hoop dat hij niet weggaat komt ook een nieuwe trainer, dus dat kan gauw beter.
Een ploegmaat belde me net en wist mij nog te vertellen dat na die schorsing van drie wedstrijden de trainer weer opnieuw een straf
heef opgelegd en daar is Jurriejen niet mee akkoord gegaan en toen heeft deze medegedeeld dat hij niet meer voor het Desz 1 wil uitkomen.
Hij had zaterdag gewoon tegen de Walde kunnen meedoen hij had zijn vreemde straf er op zitten
maar de trainer had weer het laatste woord en het bestuur maakt het allemaal niet zo veel uit geloof ik.
Ok, Jan en Supporter maar weer wachten op betere tijden voor onze club.

Voet***de speler desz | Zwartsluis | MAANDAG, 19.03.12 | 20.33 UUR | Kwetsend of ongepast?
Ik wil andere jongens niet te kort doen maar als Visscher mee had gedaan hadden we deze wedstrijd niet verloren.
Jan | Zwartsluis | MAANDAG, 19.03.12 | 19.04 UUR | Kwetsend of ongepast?
Helaas moet ik zaterdags nogal eens werken zodat ik alles lang niet zie maar deze speler mis je direct in je achterhoede een leidinggevende speler.Er mag wel heel wat gebeurd zijn als je er als volwassen mensen niet meer uit kan komen,dus deze speler zien we volgend jaar ook niet weer? Als ik jou moet geloven voet***de speler dan laat het bestuur deze trainer zijn gang gaan om deze jongens te verbannen naar het tweede en zo ons eerste en de vereniging kapot te laten maken.Het is toch vrij simpel een gesprek met de verbannelingen en de trainer er uit zodat we weer op volle oorlog sterkte verder kunnen met deze jonge ploeg ,want het ging net lekker moet je dat kapot laten maken door een trainer die er volgend jaar niet meer is???
Supporter | Zwartsluis | MAANDAG, 19.03.12 | 18.54 UUR | Kwetsend of ongepast?
De trainer heeft twee spelers van Desz 1, die tot de vriendschappelijke wedstrijd tegen YVV. dit seizoen en vorig seizoen ALLE wedstrijden voor Desz 1 hebben gespeeld zonder een normaal denkende reden voor straf terug gezet naar het tweede.
een van die spelers is Jurriejen visscher en deze wil ( zo als ik heb begrepen ) niet meer onder die trainer, trainen en dus onder deze trainer geen wedstrijd meer voor Desz 1 spelen.
Het was beter geweest dat het bestuur de trainer met de winterstop aan de kant had gezet i.p.v. te wachten tot na de zomer.
er zijn dus al 3 spelers vertrokken of willen niet meer bij deze trainer voet***.
Zeer jammer net nu het beter ging met Desz 1 en nog volop kans om een periode binnen te halen.
Zo komen wij als club ook niet verder , na de zomer tom ook nog weg.
los problemen simpel op en laat het geen welles nietes worden alleen dan zijn er vele verliezers
Jammer voor elke voetbalclub als je het talent niet gebruikt om te willen winnen alleen dan kom je een klasse hoger te spelen.
supporter kom eens wat vaker bij Desz dan had je dit kunnen weten.
Voet***de speler desz | Zwartsluis | MAANDAG, 19.03.12 | 17.24 UUR | Kwetsend of ongepast?
Hij voetbalt in DESZ 2 past NIET meerin het plaatje van de trainer
De sluusiger | Zwartsluis | MAANDAG, 19.03.12 | 13.58 UUR | Kwetsend of ongepast?
Kan mij iemand vertellen waar Jurriejen Visscher gebleven is?
Supporter | Zwartsluis | MAANDAG, 19.03.12 | 13.22 UUR | Kwetsend of ongepast?
Vandaag:
6° | 2°
Meer weer...
Morgen:
8° | 2°


LIVE SPORT
DESZ 1 - Omlandia 1 2-0
HSV De Zuidvogels - Sc Genemuiden 1 0-6
Swift'64 1 - Olympia'28 1 3-1
AGENDA
TEKSTADVERTENTIES
Gevonden en verloren?!
www.zwartewaterland.nl
Meld, zoek en vind uw verloren en gevonden voorwerpen!
Zwartewaterland Onderneemt
www.zwartewaterland.nl
Waar kunnen we u mee helpen?

advertentie
advertentie
0.3063 s