Vrijdag 26.05.17 | 23.00 uur

Ongeval op kruising Verkavelingsweg met Zandvoortweg

Auto's in botsing op beruchte kruising in Hasselt

Auto's in botsing op beruchte kruising in Hasselt

Auto's in botsing op beruchte kruising in Hasselt© Henry Wallinga

Bij een ongeval op de kruising van de Verkavelingsweg met de Zandvoortweg is dinsdagochtend 20 maart 2012 één gewonde gevallen. De bestuurder van een Peugeot 407 wilde vanaf de Zandvoortweg linksaf de Verkavelingsweg oprijden. Een van rechts komende Renault Megane Scenic werd door de bestuurder over het hoofd gezien.

Beide voertuigen kwamen hard met elkaar in aanraking op het midden van de kruising. De Renault gleed nog een eindje door maar kwam net voor een greppel tot stilstand.

De bestuurder van de Renault is op een wervelplank uit zijn voertuig gehaald en met letsel aan nek en rug overgebracht naar het ziekenhuis. De bestuurder van de Peugeot kwam ongeschonden uit zijn voertuig.

Beide voertuigen zijn totaal vernield en werden afgevoerd door bergingsbedrijf Hooikammer.

reageren REAGEER | stuur door DOORSTUREN | printen PRINT | DINSDAG, 20.03.12 | 16.00 UUR
@ Bewoner, toen ik via deze weg naar mijn school in Zwolle fietste scheurde je er ook altijd langs met een snelheid hoger dan 80 km per uur ( die er toen nog gereden mocht worden), dus niet zeuren nu ze harder dan 60 km rijden.
Ray | Zwartsluis | DONDERDAG, 22.03.12 | 14.14 UUR | Kwetsend of ongepast?
Zet bij elke kruising een verkeers regelaar neer,
liefst met met wapen voor lijfstraffen.
***
Jopie | Hasselt | WOENSDAG, 21.03.12 | 21.50 UUR | Kwetsend of ongepast?
Hopelijk is het goed afgelopen met de bestuurders.

BETERSCHAP!!

Als mensen zich aan de verkkersregels houden, en wanneer je het niet kan zien, iets langzamer rijdt, heb je nooit een probleem.

Voorrang moet je krijgen niet nemen. En krijg je het niet, toch maar ff wachten. Goed verkeer, begint bij jezelf.
Peter | Zwartsluis | WOENSDAG, 21.03.12 | 21.18 UUR | Kwetsend of ongepast?
Elke dag rijd ik aan die kant Hasselt uit (en in) en het komt zeer regelmatig voor dat ik geen voorang krijg. Heb het idee dat mensen die richting Zwolle rijden 's morgens niet half wakker zijn en gewoon achter elkaar aanrijden. Verder wordt de kruising te snel genomen zonder goed te kijken. Rotonde zou probleem oplossen maar oogjes open is goedkoper en beter....
Boer | Hasselt | WOENSDAG, 21.03.12 | 21.08 UUR | Kwetsend of ongepast?
En als ik met de fiets bij dat kruispuint de Zandvoortweg uit kom, moet ik voorang krijgen maar dat krijg ik haast nooit van auto;s !

Bewoner | Hasselt | WOENSDAG, 21.03.12 | 09.27 UUR | Kwetsend of ongepast?
Ik fiets iedere dag naar school toe. Het is erg gevaarlijk op deze weg, er zijn er maar weinig die zich aan de maximale snelheid houden van 60 kilometer per uur !
Ook als ik met de auto er langs rij, rij ik keurig 60 heel veel gaan me dan inhalen. De politie moet veel meer gaan controleren !
Bewoner | Hasselt | WOENSDAG, 21.03.12 | 09.26 UUR | Kwetsend of ongepast?
Gewoon beter uitkijken. Kom hier dagelijks langs en het valt mij gewoon op dat steeds meer auto's vanaf de Zandvoortweg nog even proberen snel voor te sorteren op het verkeer vanaf de Verkavelingsweg...
Oom | Agent | WOENSDAG, 21.03.12 | 08.16 UUR | Kwetsend of ongepast?
Ongelijk vloerse kruising maken met invoeg en uitvoeg stroken.
Toedan | Toedeldokie | DINSDAG, 20.03.12 | 22.05 UUR | Kwetsend of ongepast?
Rotonde verplaatsen???
Bus | Kruit | DINSDAG, 20.03.12 | 18.55 UUR | Kwetsend of ongepast?
Ik zeg verkeerslichten hahahaha :-)
Bewoner Hasselt | Hasselt | DINSDAG, 20.03.12 | 18.34 UUR | Kwetsend of ongepast?
Ik zeg verkeerslichten hahahaha :-)
Bewooner Hasselt | Hasselt | DINSDAG, 20.03.12 | 18.33 UUR | Kwetsend of ongepast?
Inderdaad een hele lastige kruising, hoe vaak ik daar komend vanaf de Zandvoortweg een auto precies in de dode hoek van mijn raamstijl heb gehad. Ik weet niet hoe dat komt, misschien doordat auto's daar ongeveer even snel rijden?
Ik moet soms wel 3 keer goed kijken, ook naar voren bukken om de raamstijl heen kijken etc. en dan heb je soms toch op het laatste moment door dat er een auto aan komt.
Bewoner | Hasselt | DINSDAG, 20.03.12 | 17.52 UUR | Kwetsend of ongepast?
Vandaag:
30° | 12°
Meer weer...
Morgen:
28° | 12°



advertentie
TEKSTADVERTENTIES
Gevonden en verloren?!
www.zwartewaterland.nl
Meld, zoek en vind uw verloren en gevonden voorwerpen!
Zwartewaterland Onderneemt
www.zwartewaterland.nl
Waar kunnen we u mee helpen?

advertentie

advertentie

advertentie
advertentie
advertentie