Woensdag 26.07.17 | 14.29 uur

Hulsebosch laat winkel met gerust hart achter

Nieuwe eigenaresse voor 't Suikerhoekje Hasselt

Nieuwe eigenaresse voor 't Suikerhoekje

Nieuwe eigenaresse voor 't Suikerhoekje© Z-RTV Fotografie | HS

't Suikerhoekje aan de Nieuwstraat in Hasselt heeft een nieuwe eigenaresse. Alice Akkermans las de verontrustende woorden dat de winkel ging sluiten en dacht: "Het kan toch niet dat zo'n winkeltje weggaat. 't Suikerhoekje moet blijven!" Ze liet er geen gras over groeien en binnen een week was de overdracht rond.

Na ruim twee jaar is MariŽl Hulsebosch toe aan een nieuwe uitdaging. Ze vond in Akkermans een goede opvolgster: "Ik laat de winkel met een gerust hart achter."

Akkermans, geboren aan de Kamperzeedijk, woont zo'n 13 jaar met haar man en drie dochters in Hasselt. De voormalige verpleegkundige heeft leuke plannen voor de winkel: "De sfeer is hier leuk, die moet zeker blijven. Zo ook de chocoladeballen en het snoep." De fervent bakster gaat wel haar eigen ideeŽn inbrengen: "Zo ben ik gek op cupcakes en het maken ervan, dit wil ik doorvoeren in de winkel. Zo ook het servies van Studio Koekepeer en ik ben bezig met een nieuwe tassenlijn."

Zaterdag 24 maart gaat Akkermans officieel van start: "We hebben dan een kleine attentie voor de klanten."

reageren REAGEER | stuur door DOORSTUREN | printen PRINT | WOENSDAG, 21.03.12 | 11.43 UUR
WEL JAMMER MAAR TOCH LEUK
BJARNNBLOCK | HASSELT | VRIJDAG, 23.03.12 | 19.43 UUR | Kwetsend of ongepast?
Zo zo Gerrie, vind je dit niet een beetje laag bij de grond? In het openbaar oordelen over iemand die je weinig weerwoord kan bieden?
Heel dapper hoor van je:-s
Bastiaan | Hasselt | DONDERDAG, 22.03.12 | 17.41 UUR | Kwetsend of ongepast?
Ach Gerrie, dus jij bent ook niet Moeders mooiste!!
Margje | Hasselt | DONDERDAG, 22.03.12 | 09.26 UUR | Kwetsend of ongepast?
Gerrie gerrie jij durft
Gait | Hasselt | DONDERDAG, 22.03.12 | 06.06 UUR | Kwetsend of ongepast?
Alice niet zo veel snoepen als mariel deed anders ben je zelf je beste klant , want die lust wat hoor. jonge jonge . die begint vast een sportschool met weegbrug.
Gerrie | | DONDERDAG, 22.03.12 | 00.49 UUR | Kwetsend of ongepast?
Hey Alice,
wat leuk zeg..en wat een uitdaging!
heel veel succes !!
Margriet | Zwolle | WOENSDAG, 21.03.12 | 21.55 UUR | Kwetsend of ongepast?
Alice, helemaal super dat je deze uitdaging aangaat! Heel veel succes en plezier in jouw eigen winkeltje!
Hetty | Hasselt | WOENSDAG, 21.03.12 | 21.47 UUR | Kwetsend of ongepast?
MariŽl, bedankt voor het opzetten van zo'n leuk winkeltje met al z'n leuke producten! en Alice, veel succes en plezier met de voortgang van 't Suikerhoekje!
Annemarieke | Hasselt | WOENSDAG, 21.03.12 | 17.11 UUR | Kwetsend of ongepast?
Super dat de winkel blijft bestaan. Heel veel succes Alice.
Sandra | Hasselt | WOENSDAG, 21.03.12 | 15.06 UUR | Kwetsend of ongepast?
Alice, van harte gefeliciteerd en heel veel succes. Gaat je vast lukken.
MariŽl, succes met je nieuwe uitdaging.
Martin Korpershoek | Hasselt | WOENSDAG, 21.03.12 | 13.59 UUR | Kwetsend of ongepast?
Vandaag:
23° | 10°
Meer weer...
Morgen:
20° | 9°


TEKSTADVERTENTIES
Gevonden en verloren?!
www.zwartewaterland.nl
Meld, zoek en vind uw verloren en gevonden voorwerpen!
Zwartewaterland Onderneemt
www.zwartewaterland.nl
Waar kunnen we u mee helpen?

advertentie
advertentie
advertentie