Vrijdag 24.11.17 | 13.33 uur

Regionale brandweerkorpsen rukken massaal uit!

Bakker's Banket Zwartsluis door brand verwoest

Bakker's Banket Zwartsluis door brand verwoest

Bakker's Banket Zwartsluis door brand verwoest© Henry Wallinga

UPDATE Bij Bakker's Banket B.V. (Stouweweg 1, red.) in Zwartsluis is op dinsdag 14 augustus, omstreeks 17.40 uur een grote brand uitgebroken. De brandweer van Zwartsluis is met veel materiaal uitgerukt. Meerdere korpsen uit de regio (Hasselt, IJsselmuiden, Zwolle en Staphorst) versterken het brandweerkorps uit Zwartsluis.

De brandweer had het vuur rond 21:30 uur onder controle maar was nog wel de gehele avond en nacht bezig met nablussen. Hiervoor moesten muren omver worden getrokken om alle brandhaarden af te blussen.

Ook de volgende dag is men nog bezig geweest met nablussen. Hoe de brand is ontstaan is onduidelijk. De politie zal hiernaar een onderzoek starten.

Het pand kan als verloren worden beschouwd.

reageren REAGEER | stuur door DOORSTUREN | printen PRINT | DINSDAG, 14.08.12 | 19.27 UUR
Is er al iets bekent over de oorzaak van de brand??
Michel | Zwartsluis | MAANDAG, 03.09.12 | 16.16 UUR | Kwetsend of ongepast?
Waar in Zwolle gaat bakker's banket een doorstart maken en wanneer gaan ze los dan?
Belangst*** | Zwartsluis | WOENSDAG, 22.08.12 | 22.46 UUR | Kwetsend of ongepast?
Heel fijn dat jullie met het personeel in een nieuw pand weer kunnen opstarten.
Sterkte voor directie en personeel
An | | WOENSDAG, 22.08.12 | 11.46 UUR | Kwetsend of ongepast?
Ja terug kijken heeft geen zin, je gaat toch bij Van Dijk werken.
Jan | De sluus | ZONDAG, 19.08.12 | 20.33 UUR | Kwetsend of ongepast?
Als blei/van dijk en bakkers banket toch eens samen waren gegaan...
Henk | Zwartsluis | ZATERDAG, 18.08.12 | 16.04 UUR | Kwetsend of ongepast?
Ik wens Directie en personeel van Bakkers Banket alle sterkte en tevens alle suc 6 toe met de nieuwe opstart van het bedrijf.
ik hoop dat jullie succesvoller dan ooit worden!!
Ray | Zwartsluis | VRIJDAG, 17.08.12 | 17.33 UUR | Kwetsend of ongepast?
We maken een doorstart in Zwolle.
al het personeel gaat mee.
er wordt vervoer geregeld voor het personeel.
nieuwe ovens,machines, etc.
het oude Banket BOOM gaat weer opstaan met cocuscups, derny's,etc.
we gaan hopelijk geduchte concurrenten worden van Frijling(ex Banket Blei medewerkers) en Van Dijk Banket.




Sluziger | Sluziger | VRIJDAG, 17.08.12 | 00.25 UUR | Kwetsend of ongepast?


Watkomen er in dit geval toch veel herinneringen naar boven. broers en zussen Bakker sla de armen om elkaar en praat erover dat geeft opluchting. Serkte en alle goeds toegewenst.


Jantje. | Woont voor Grietje | VRIJDAG, 17.08.12 | 00.22 UUR | Kwetsend of ongepast?
Dus omdat het volgens verhalen 'toch al dicht was'. Moet er geen drama gemaakt worden? Misschien mieten bepaalde verhalen eerst gecontroleerd worden voordat ze geroepen worden... Het is verschrikkelijk om te zien dat het helemaal afgebrand is. Voor sommige mensen is dit een groot verlies. Het zou fijn zijn als daar respect voor is.
M. Bakker | | DONDERDAG, 16.08.12 | 17.32 UUR | Kwetsend of ongepast?
Snap dat t allemaal erg is, maar dit bedrijf zat toch al dicht?

Dan moet je ook niet teveel drama maken mevrouw Bakker!!
Inlever | Zwartsluis | DONDERDAG, 16.08.12 | 15.17 UUR | Kwetsend of ongepast?
Fam Bakker heel veel sterkte.
Fam Klaver | Zwartsluis | DONDERDAG, 16.08.12 | 13.23 UUR | Kwetsend of ongepast?
Sterkte! Vreselijk als je je werk in rook ziet op gaan...
Jako | Zwartsluis | DONDERDAG, 16.08.12 | 08.05 UUR | Kwetsend of ongepast?
Ik wens de familie Bakker en medewerkers veel sterkte met het verlies van de bakkerij.
Gerjan | Zwartsluis | WOENSDAG, 15.08.12 | 22.15 UUR | Kwetsend of ongepast?
Als dochter van de oprichter van Bakker's Banket en heb zelf jaren in de fabriek gewerkt,doet hij mij heel zeer hoe sommige mensen reactie's kunnen geven, denk eerst eens na wat voor *** dit geeft aan directie en personeel.Het levenswerk van mijn vader en onze familie is letterlijk in vlammen opgegaan. HEEL TRIEST.
Grietje Bakker | Staphorst | WOENSDAG, 15.08.12 | 19.47 UUR | Kwetsend of ongepast?
Gd. avond inwoner van zwartsluis. Wat wil je er mee zeggen van die verhalen die je gehoord hebt?
Is dit kift? Jalours? Kun jezelf niets beginnen?
Te weinig kapaciteiten daarvoor? Denk eens na voor je zoiets doms schrijft!!!
Ook een inwoner uut de sluus | Zwartsluis | WOENSDAG, 15.08.12 | 18.18 UUR | Kwetsend of ongepast?
  Deze lezersreactie is verwijderd, omdat deze in strijd is met onze huisregels.
Inwoner van zwartsluis | Zwartsluis | WOENSDAG, 15.08.12 | 16.45 UUR | Kwetsend of ongepast?
Triest inderdaad voor de eigenaren en het personeel............!
Ron | Zwartsluis | WOENSDAG, 15.08.12 | 11.27 UUR | Kwetsend of ongepast?
Het is erg , weer een strop voor het industieel zwartsluis . wat te denken van het personeel die er al zolang werken en ja zoals genoemd het pand van blei lenen /huren maar waar haal je zo snel machine,s vandaan ,leef mee met de eigenaar en personeel en wens ze veel sterkte in deze moeilijke tijden
Wim | Zwartsluis | WOENSDAG, 15.08.12 | 10.03 UUR | Kwetsend of ongepast?
Ik vindt het vreselijk wat er is gebeurt.
Wij zagen de rook bij de Schans nog duidelijk.
Iris | Zwartsluis | WOENSDAG, 15.08.12 | 09.48 UUR | Kwetsend of ongepast?
Waarom werd er geen water uit de waterputten gehaald bij het zitje voor de bakkerij en het huis aan de linkerkant van de bakkerij zit ook een waterput aaan de kant van de sloot?
Sluziger | Zwartsluis | WOENSDAG, 15.08.12 | 07.38 UUR | Kwetsend of ongepast?
Nee dat was blei banket
Sluziger | Zwartsluis | WOENSDAG, 15.08.12 | 07.36 UUR | Kwetsend of ongepast?
Jordie zou het toevallig de zelfde kunnen zijn????
Genemuiden | Genemuiden | WOENSDAG, 15.08.12 | 02.11 UUR | Kwetsend of ongepast?
Staat nog een mooie banket fabriek voorop de kranerweerd leeg kunnen ze misschien wel mooi voor nood gebruiken!!!!
Jordie | Genemuiden | DINSDAG, 14.08.12 | 21.34 UUR | Kwetsend of ongepast?
Vandaag:
8° | 2°
Meer weer...
Morgen:
6° | 2°



advertentie
TEKSTADVERTENTIES
Gevonden en verloren?!
www.zwartewaterland.nl
Meld, zoek en vind uw verloren en gevonden voorwerpen!
Zwartewaterland Onderneemt
www.zwartewaterland.nl
Waar kunnen we u mee helpen?

advertentie
advertentie
0.28868 s