Vrijdag 17.11.17 | 14.29 uur

Genemuider volksfeest kent aarzelend begin

Druilerig begin van Biestemerk 2012 in Genemuiden

Heerlijk! Oliebollen verorberen op Biestemerk Genemuiden

Heerlijk! Oliebollen verorberen op Biestemerk Genemuiden© M. Lolkema

Zal het een herhaling van zetten worden van vorig jaar? ’s Morgens regen, ’s middags een prachtig zonnetje? Zeker is dat de start van de Genemuider Biestemerk weer een druilerig begin kent en een aarzelende start.

Alhoewel het wel een fraai gezicht is, de ene paraplu oogt nog mooier dan de ander.

Van stormparaplu tot jungleparaplu en van seventy’s design tot een vrolijk pluutje dat op het slappe koord in het circus niet zou misstaan. Toch zijn we hier niet op de catwalk, dit is toch echt de Biestemerk in Genemuiden.

En dan zijn een paar dingen erg belangrijk: ontmoeting, snert en oliebollen. De pan snert staat klaar en de eerste oliebol wordt, ondanks dat het nog erg vroeg op de dag is, ook al smakelijk verorberd!

Nu nog wachten op dat zonnetje van vorig jaar!

reageren REAGEER | stuur door DOORSTUREN | printen PRINT | DINSDAG, 16.10.12 | 10.56 UUR
Goed zo Willem, weer goed bezig geweest, met je schoonmoeder slenteren en koopjes doen.
Corine | Zwartsluis | DONDERDAG, 18.10.12 | 19.44 UUR | Kwetsend of ongepast?
Ik vond het ook reuze gezellig! Samen met mijn schoonmoeder de hele dag over de braderie geslentert en op zoek naar koopjes. Ook waren de oliebollen ten top, ik kon er wel
8 op! Hoogtepunt was toch wel dat ik bij mijn zus mocht logeren! Ik vond het weer een geslaagde biestemerk
Willem Bonsink | Zwartsluis | WOENSDAG, 17.10.12 | 06.25 UUR | Kwetsend of ongepast?
We hebben hier tenminste wat gezelligs rond deze tijd! En er word hier flink gefeest ondanks de crisis. Wij blijven zo de economie tenminste steunen! Een grote familie bij elkaar! Incl nog een aantal feestende sluzigers! Die het wel gezellig vinden!!!
Marie | Genemuiden | DINSDAG, 16.10.12 | 20.37 UUR | Kwetsend of ongepast?
Sorry inwoners van Genemuiden.
Zijn gelukkig maar een paar rotte appels die er zo over denken.
Steeds dezelfden die negaqtief reageren.
stoor me er mateloos aan.
te angstig om zich bekent te maken.
JanE | Zwartsluis | DINSDAG, 16.10.12 | 18.52 UUR | Kwetsend of ongepast?
Ja inderdaad belachelijke opmerkingen
Henk | Zwartsluis | DINSDAG, 16.10.12 | 16.07 UUR | Kwetsend of ongepast?
Waarom Ikke?
Waarom Jan?
Wat is de reden van jullie reactie?
Jaloers op de gezelligheid in Genemuiden? Jaloers op de markt/braderie? Ik ben blij dat het vanaf 12u droog is gebleven!!

Mp | Hasselt | DINSDAG, 16.10.12 | 15.23 UUR | Kwetsend of ongepast?
Voor Jan blijkbaar ook, aangezien hij drank met een hoofdletter schrijft.
John | Hasselt | DINSDAG, 16.10.12 | 12.46 UUR | Kwetsend of ongepast?
Volgens de berichten wordt het vanmiddag beter! Gelukkig maar....ga ook nog ff kijken.
Marjon | Hasselt | DINSDAG, 16.10.12 | 12.42 UUR | Kwetsend of ongepast?
Voor velen is alleen de Drank maar belangrijk
laat het maar *** weer blijven
Jan | Zwartsluis | DINSDAG, 16.10.12 | 12.40 UUR | Kwetsend of ongepast?
Kan mij niet hard genoeg regenen
Ikke | Zwartsluis | DINSDAG, 16.10.12 | 11.13 UUR | Kwetsend of ongepast?
Vandaag:
6° | 2°
Meer weer...
Morgen:
6° | 1°



advertentie
AGENDA
TEKSTADVERTENTIES
Gevonden en verloren?!
www.zwartewaterland.nl
Meld, zoek en vind uw verloren en gevonden voorwerpen!
Zwartewaterland Onderneemt
www.zwartewaterland.nl
Waar kunnen we u mee helpen?

advertentie
advertentie
0.24768 s