Woensdag 22.11.17 | 10.01 uur

Man ernstig gewond na val uit zweefmolen

Politie zet zweefmolen tijdelijk stil na bizar incident

Man ernstig gewond na val uit zweefmolen

Man ernstig gewond na val uit zweefmolen© Henry Wallinga

Dinsdagavond 16 oktober is een plaatsgenoot, bij de jaarlijkse Biestemerk te Genemuiden, ernstig gewond geraakt. Door nog onbekende oorzaak viel de man uit het bakje van de zweefmolen en raakte met zijn hoofd een hekwerk dat de draaicirkel van de molen afzet.

Medisch personeel ontfermde zich over de man die later met spoed werd overgebracht naar het ziekenhuis.

De politie stelde een onderzoek in en sloot de zweefmolen voor bepaalde tijd. Nadat duidelijk was dat de eigenaar van de zweefmolen geen schuld had aan dit ongeval werd de kermisattractie weer opengesteld.

Het is nog onduidelijk hoe de man uit het bakje heeft kunnen vallen.

reageren REAGEER | stuur door DOORSTUREN | printen PRINT | WOENSDAG, 17.10.12 | 10.24 UUR
Wat erg....ik wens de persoon in kwestie heel veel sterkte.

Mariska | Zwartsluis | VRIJDAG, 19.10.12 | 14.31 UUR | Kwetsend of ongepast?
Van waar toch altijd dat commentaar op elkaar?
Bij elk evenement gebeurt er wel eens wat!
Laat elkaar toch lekker genieten van zijn of haar feesie met of zonder drank!Dat dit nou gebeurt is is al erg zat!
Ik wens die gene die dit over komen is dan ook veel sterkte toe!
Doet er niet toe | Zwartewaterland | VRIJDAG, 19.10.12 | 00.15 UUR | Kwetsend of ongepast?
Is hij gedwongen om er in te gaan ?Dacht het niet ! En met drank op jammer dan, eigen schuld dikke bult !
Sluziger | Zwartsluis | DONDERDAG, 18.10.12 | 00.00 UUR | Kwetsend of ongepast?
Droogleggen is idd de beste optie geloof ik!
Ikke | Genemuiden | WOENSDAG, 17.10.12 | 21.18 UUR | Kwetsend of ongepast?
Ook al zit je normaal in die bakjes, ook al heb je de riempjes netjes dicht, dan nog moet je eens zien hoe het personeel van de zweefmolen met je doet...........niet normaal! En die man gisteren van de zweefmolen maar schijnheilig doen tegen de politie: nee mw we controleren altijd eerst alles voor we gaan draaien enz enz.......maar hij zei niet wat ze tijdens het draaien doen. Kijk de foto's van Breman maar na...............Blijft erg genoeg wat er gebeurd is, die jongen zag er niet fijn uit........
Iris | Genemuiden | WOENSDAG, 17.10.12 | 21.04 UUR | Kwetsend of ongepast?
Onder motto: met drank meer gank.(en de gevolgen jammer genoeg niet overzien)
Gerjan | Zwartsluis | WOENSDAG, 17.10.12 | 20.38 UUR | Kwetsend of ongepast?
Ik kiek in de spiegel ze kommen mien noa
ze goat de zelfde kant op die ik ok goa
hahaaa ik stroop de mouwen op
mien harte popmt want ik ri-j op de kop
an de kant!

now kom ik pas echt goed op gang.
mien grote geluk is, ik ben nooit bang
de ophaalbrug geet net umhoog
ze ziet mien vliegen as een pijl uut de boog

ik goa wel hoog moar niet zo wiet
dondert mien de wagen op de kop in't riet
ik klim op de wal met 't stuur in de hand
lachend zwaai ik naor de oaverkant!

De geallemuniger dichter | Gallemuuun | WOENSDAG, 17.10.12 | 18.39 UUR | Kwetsend of ongepast?
Laat gaan kan de beste overkomen proost
De lute | Hasselt | WOENSDAG, 17.10.12 | 18.20 UUR | Kwetsend of ongepast?
Die jonge heeft een blauw oog en de schedel gescheurd dat is heel erg!!!
Henk Klaassen | Kamperdijk | WOENSDAG, 17.10.12 | 17.20 UUR | Kwetsend of ongepast?
Ach een ongeluk zit in een klein hoekje,
en als je nou net op dat hoekje zit heb je dus pech.
Nou maar hopen dat ie het geluk heeft en er niet wat aan over houd.
An | | WOENSDAG, 17.10.12 | 16.24 UUR | Kwetsend of ongepast?
Laat gaan kan de beste overkomen proost
De lute | Hasselt | WOENSDAG, 17.10.12 | 15.08 UUR | Kwetsend of ongepast?
Ik ben voor een totale drooglegging tijdens de Biestemerk
Ikke | Hasselt | WOENSDAG, 17.10.12 | 13.32 UUR | Kwetsend of ongepast?
Dit is inderdaad erg!

Misschien eerst een blaastest voordat je erin mag??
Harres | Hasselt | WOENSDAG, 17.10.12 | 12.21 UUR | Kwetsend of ongepast?
Ben ik het mee eens!
Hasselt | Hasselt | WOENSDAG, 17.10.12 | 11.15 UUR | Kwetsend of ongepast?
Man, hou toch op met je gezeur. Alsof er bij het euifeest in Hasselt iedereen normaal in het bakje hangt. T is erg zat dat dit ongeluk is gebeurd.
Hasselter | Zwartewaterland | WOENSDAG, 17.10.12 | 11.15 UUR | Kwetsend of ongepast?
Zou wel weer half eruit gehangen hebben...ze zitten toch nooit normaal in de bakjes in Genemuiden..!?
Hasselter | Hasselt | WOENSDAG, 17.10.12 | 10.37 UUR | Kwetsend of ongepast?
Vandaag:
9° | 4°
Meer weer...
Morgen:
9° | 3°


TEKSTADVERTENTIES
Gevonden en verloren?!
www.zwartewaterland.nl
Meld, zoek en vind uw verloren en gevonden voorwerpen!
Zwartewaterland Onderneemt
www.zwartewaterland.nl
Waar kunnen we u mee helpen?

advertentie
advertentie
0.2844 s