Zaterdag 01.11.14 | 12.27 uur

Informatie omwonenden 'heel binnenkort'

Afgraven Greentedijk Genemuiden in later stadium

"De wethouders Visserman en Meijer hebben een paar weken geleden een officieel begin gemaakt met het afgraven van de Greentedijk maar gebeurt dat misschien met hele kleine schopjes want er is nog geen vordering te zien." Klaas van Olst (CU) wilde donderdagavond tijdens de gemeenteraadsvergadering graag van het college weten hoe het zit met het afgraven van de Greentedijk in Genemuiden.

"Het duurt nog even want de aannemer gaat het zand van de dijk hergebruiken bij het afgraven van Tag-west. Het grondwerk daar en de nieuwe ontsluitingsweg staan eerst op de planning", verklaarde wethouder Dick Visserman. Die beloofde dat de brief met informatie voor de omwonenden, die hij een paar weken al aankondigde, nu 'heel binnenkort' op de deurmat ligt.

"Het zou een kleine moeite zijn geweest om ons als raad per e-mail op de hoogte te hebben gesteld van het uitstel", vond Van Olst.

reageren REAGEER | stuur door DOORSTUREN | printen PRINT | VRIJDAG, 09.11.12 | 12.00 UUR
Wat mij betreft met ingang van vandaag
Jordie | Genemuiden | ZATERDAG, 10.11.12 | 15.46 UUR | Kwetsend of ongepast?
Ik las in een reaktie hieronder dat Genemuiden wegvalt.Wanneer gaat dat heugelijke feit gebeuren???
Wim | Zwartewaterland | VRIJDAG, 09.11.12 | 23.26 UUR | Kwetsend of ongepast?
Hasselt bij Zwolle, Genemuiden bij Kampen...eindelijk van ze verlost!!
Nieuwe | Hasselt/Zwolle | VRIJDAG, 09.11.12 | 22.48 UUR | Kwetsend of ongepast?
Korte lontjes in Zwartewaterland! nog ff geduld staks komt er weer een nieuwe herindeling!
Herman | Zwsartewaterland | VRIJDAG, 09.11.12 | 20.09 UUR | Kwetsend of ongepast?
En jawel hoor, daar gaan we weer....
Allereerst, Genemuiden uit Grootste gemeente, we zijn hier niet allemaal ***mensen hoor. Fijn dat je ons over 1 kam scheert...
Het is gewoon zeer irritant dat met name Hasselt en Genemuiden elkaar altijd te wijs af moeten zijn en elkaar willen af***. Is toch niet nodig mensen?!
En Geallemuniger, wel een beetje arrogant he, om zo lekker over dat geld op te scheppen? ook bij jullie heeft niet iedereen het even breed lijkt mij? beetje jammer om er zo over te praten...
Maar goed, mijn idee: Hasselt en Genemuiden, laat mekaar toch eens met rust man, doe wat nuttigers met je tijd dan elkaar af***! Fijn weekend allemaal!
A. | Hasselt | VRIJDAG, 09.11.12 | 17.19 UUR | Kwetsend of ongepast?
Hasselt weer in de bocht. Als je nou toch zo'n hekel aan Genemuiden hebt waarom blijf je dan in zwartewaterland wonen? Het meest geld komt uit Genemuiden want dat is de grootste kern van zwartewaterland. Dus ja Iljan begrijp niet dat je dat dan niet ziet. Hasselt krijgt steeds minder inwoners en Genemuiden steeds meer.Snap je probleem dan ook niet want je wil dan wel graag profiteren van de Genemuidenaren.Als Genemuiden wegvalt dan komt Hasselt geld tekort.
Geallemuniger | Zwartewaterland | VRIJDAG, 09.11.12 | 16.24 UUR | Kwetsend of ongepast?
Ik schaam me voor degene die reageren verkeerd schrijven..
Ikke | Genemuiden | VRIJDAG, 09.11.12 | 14.11 UUR | Kwetsend of ongepast?
Wie reageerren er weer die *** mensen uit hasselt.
Genemuiden | Grootste gemeente | VRIJDAG, 09.11.12 | 13.56 UUR | Kwetsend of ongepast?
Wanneer graven ze de rest van Genemuiden af dan?
Iljan | Hasselt | VRIJDAG, 09.11.12 | 12.33 UUR | Kwetsend of ongepast?
Vandaag:
19° | 6°
Meer weer...
Morgen:
14° | 7°


AGENDA
TEKSTADVERTENTIES
MOOI graphic studio
www.m-ooi.nl
MOOI bedenkt en ontwerpt voor u!
Jemako online bestellen!
www.jemako-shop.com
Jemako snel uit voorraad geleverd. Laat u verrassen door het gemak!
Luchtfoto's bestellen?
www.agriluchtfoto.nl
Rechtenvrije afbeeldingen, hoge resolutie. Professioneel en betaalbaar!