Woensdag 25.04.18 | 21.52 uur

Politieteam Horst en Waterland deelt bekeuringen uit

Negen keer ondeugdelijke fietsverlichting!

In het werkgebied van het Politieteam Horst en Waterland zijn in de ochtendspits van woensdag 12 december viertien bekeuringen uitgeschreven.

Dat was voor ondeugdelijke fietsverlichting (9x); negeren geslotenverklaring (2x); te hoge snelheid en een onjuist kenteken op de aanhanger.

reageren REAGEER | stuur door DOORSTUREN | printen PRINT | DONDERDAG, 13.12.12 | 15.37 UUR
Beste Bolo, een automobilist met groot licht aan kom ik 2 tot 3x per jaar tegen. Fietsers zonder licht vele malen per dag!
Waar zeur jij nu eigenlijk over???
Hasseltse | Hasselt | DONDERDAG, 20.12.12 | 10.31 UUR | Kwetsend of ongepast?
Beste Deedee,

Wat handig dat er ook verlichting voor je fiets is welke je eraf kan halen.
Kun je in je tas doen of in je jaszak en dan kan het niet vernield worden.

Kijk maar eens in de fietsenwinkels, dus dat is dan ook geen excuus meer om zonder licht te fietsen.
Zwartewaterlander | Zwartewaterland | DONDERDAG, 20.12.12 | 07.10 UUR | Kwetsend of ongepast?
Beetje jammer dat je fietsverlichting altijd zo snel gesloopt word of kapot gaat!
Deedee | Leiden | DINSDAG, 18.12.12 | 10.13 UUR | Kwetsend of ongepast?
Lees de berichten van positief aard dan wel negatief aard. Het draaid er dus om de fietser zonder verlichting. Goed punt op zich. Maar wel eens bij nagedachte over die stomme automobilisten om gewoonweg groot licht te blijven voeren. En niet even een mentaliteit hebt om je gewoonlicht te gaan voeren. Over blindhied gesproken.... Automobilisten blijf bij je positieven. U zou ook niet graag een tegenligger tegen komen met groot licht aan!
Bolo | Zwartewaterland NL | VRIJDAG, 14.12.12 | 21.45 UUR | Kwetsend of ongepast?
Kan de Hermandad ook eens in Zwartsluis komen?
Ga tussen 06:30-08:00 uur hier maar eens bij het busstation staan: altijd prijs!
Ook die krantenbezorgers moeten eens aangepakt worden, ze hebben maling aan fietsverlichting lijkt het wel.
Erik | Zwartsluis | VRIJDAG, 14.12.12 | 16.03 UUR | Kwetsend of ongepast?
Wanneer gaan ze mobiel bellen tijdens het fietsen aanpakken?
Automobilist | Zwartewaterland | VRIJDAG, 14.12.12 | 12.59 UUR | Kwetsend of ongepast?
Ik vind de reacties van 'oom agent' en 'toppers' onbegrijpelijk en krijg het vermoeden dat dit de ouders zijn die hun kinderen zonder deugedelijke verlichting de weg op laten gaan. Onbegrijpelijk en onverantwoord! Goe dat hierop wordt gecontroleerd en een stuk belangrijker dan het pakken van boeven!
Herman | Rouveen | VRIJDAG, 14.12.12 | 07.44 UUR | Kwetsend of ongepast?
Een paar weken geleden heb de fietsen mogen controleren van de jeugd op de basis school. Van de eerste 30 fietsen (groep 5,6,7,8) was de technische gesteldheid zo bedroevend slecht, dat er maar 5 goed waren! Het toppunt was een voorwiel dat helemaal los zat. Deel maar bekeuringen uit, misschien helpt het!
Oud tweewielermonteur | ZWL | DONDERDAG, 13.12.12 | 22.39 UUR | Kwetsend of ongepast?
Dit moeten ze s,avonds ook maar is doen controleren op fiets verlichting
Herman | Hasselt | DONDERDAG, 13.12.12 | 17.45 UUR | Kwetsend of ongepast?
Prima politie geef ze maar 100 euro die fietsers je ziet ze echt niet in het donker raak je er wel krijgt de auto mobilist de schuld dus politie ga er maar wat vaker staan ........
Klaas | Zwartsluis | DONDERDAG, 13.12.12 | 17.26 UUR | Kwetsend of ongepast?
Goede fietsverlichting is niet duur, veel goedkoper dan een bekeuring! En natuurlijk een heel stuk veiliger!
Mijnstadsfiets | Hasselt | DONDERDAG, 13.12.12 | 17.07 UUR | Kwetsend of ongepast?
Mensen wat fijn dat jullie ondeugdelijke verlichting bekeuren. Ik hou 's ochtends mijn hart vast als ik kinderen zonder licht zie fietsen. En waar blijven de ouders hierin?
Karel | Zwartewaterland | DONDERDAG, 13.12.12 | 17.02 UUR | Kwetsend of ongepast?
Vind het wel belangrijk dat alle fietsers hun voor- en achterlicht aan hebben. Moet elke dag een fietspad over om op de provinciale weg te komen, en nu het niet alleen donker is, maar ook regenachtig, is het niet altijd te zien dat er fietsers zonder licht aankomen.

Fietsers die wel hun licht aan hebben zijn wel goed te zien op het fietspad, fietsers zonder licht zie je niet. De koplampen van de auto's zijn dan zo fel dat de fietsers niet tot nauwelijks zichtbaar zijn.

Jammer genoeg zijn niet alle fietsers zich daar bewust van.
Zwartewaterlander | Zwartewaterland | DONDERDAG, 13.12.12 | 16.25 UUR | Kwetsend of ongepast?
Klasse! Ik ben supertrots op jullie! Weer wat geld afgetrommeld van de mens. Alleen jammer dat jullie er niet waren bij de vernielingen en inbraken enz. Ga zo door of hebben we het bonnenquota over 2012 al gehaald?
Toppers | Zw land | DONDERDAG, 13.12.12 | 16.12 UUR | Kwetsend of ongepast?
Mijn Helden
ik ben trots op jullie
Oom agent | Hasselt | DONDERDAG, 13.12.12 | 15.51 UUR | Kwetsend of ongepast?
Vandaag:
18° | 6°
Meer weer...
Morgen:
19° | 7°


TEKSTADVERTENTIES
Gevonden en verloren?!
www.zwartewaterland.nl
Meld, zoek en vind uw verloren en gevonden voorwerpen!
Zwartewaterland Onderneemt
www.zwartewaterland.nl
Waar kunnen we u mee helpen?

advertentie
advertentie
advertentie
1.12573 s