Dinsdag 24.04.18 | 15.51 uur

Bestuurder (35) is in de loop van de nacht overleden

Auto te water op de Zomerdijk N334 Zwartsluis

Auto te water op de Zomerdijk N334 Zwartsluis

Auto te water op de Zomerdijk N334 Zwartsluis© Henry Wallinga

UPDATE De man die op zaterdag 13 april rond 18.50 uur in zorgwekkende toestand naar het ziekenhuis is gebracht na een verkeersongeval op de Zomerdijk (N334) te Zwartsluis, is in de loop van de nacht overleden.

Het slachtoffer is een 35-jarige man uit Zwartsluis. Hij reed met twee kinderen in zijn auto over de Zomerdijk en raakte door nog onbekende oorzaak van de weg, waarop de auto half in het Meppelerdiep belandde. Omstanders zijn te hulp geschoten en konden de kinderen, een meisje en een jongen van 6 jaar uit Zwartsluis, in veiligheid brengen.

De brandweer heeft de man uit de auto gehaald; na reanimatie door eerst de brandweer en vervolgens de ambulance werd de man in zorgwekkende toestand overgebracht naar de Isala Klinieken, locatie Sophia in Zwolle. Daar kwam hij vannacht te overlijden.

reageren REAGEER | stuur door DOORSTUREN | printen PRINT | ZATERDAG, 13.04.13 | 20.06 UUR
Heel veel sterkte toegewenst aan de nabestaanden!!
Bertha kisjes | Zwartsluis | DONDERDAG, 18.04.13 | 11.58 UUR | Kwetsend of ongepast?
Heel veel sterkte voor froukje en de kinderen en de rest van de familie. met het verlies van henk...
Teun van der linde | Zwartsluis | DONDERDAG, 18.04.13 | 10.06 UUR | Kwetsend of ongepast?
Inderdaad.. Duidelijke bevestiging dat de duikploeg uit Hasselt onmisbaar is! Gemeente moet zich toch maar eens achter de oren gaan krabben nu het helaas met een bitter einde af moet lopen.
Veiligheid stelt deze gemeente niet in de prioriteiten lijst zo lang het hun maar niet overkomt.. Zeer veel sterkte toegewenst aan Familie en vrieden!!

Denk eens na! | Hasselt | MAANDAG, 15.04.13 | 19.06 UUR | Kwetsend of ongepast?
Heel veel sterkte voor de nabestaanden!

off-topic: tsja, jammer dat iemand die zich Anoniem noemt zo nodig weer naar namen gaat vragen. Beetje respectloos..
John | Hasselt | MAANDAG, 15.04.13 | 11.56 UUR | Kwetsend of ongepast?
Wij wensen zijn vrouw, kinderen en verdere familie en vrienden heel veel sterkte.
Jan | Zwartsluis | MAANDAG, 15.04.13 | 09.02 UUR | Kwetsend of ongepast?
@Anoniem@Genemuiden: ja, dat weet ik.

Persoon raakte onwel -hartstilstand-
Naam | Zwolle | ZONDAG, 14.04.13 | 21.50 UUR | Kwetsend of ongepast?
Weet iemand wie die persoon is
Anoniem | Genemuiden | ZONDAG, 14.04.13 | 18.11 UUR | Kwetsend of ongepast?
Wij wensen het gezin heel veel sterkte toe en een goede verwerking van deze gebeurtenis.
Os ribeiros | Zwolle | ZONDAG, 14.04.13 | 18.11 UUR | Kwetsend of ongepast?
De man raakte van de weg door waarschijnlijk een epelepsie aanval
Anoniem | | ZONDAG, 14.04.13 | 16.50 UUR | Kwetsend of ongepast?
Heel veel sterkte voor het gezin en de verdere familie en vrienden gewenst.
Loes | Zwartsluis | ZONDAG, 14.04.13 | 16.31 UUR | Kwetsend of ongepast?
Fijne gedachte dat de duikersploeg tegenwoordig in Kampen zit ...
Zijn ze ook mooi op tijd om die man tijdig uit de auto te halen .... niet dus!
Jackhammer | Zwartewaterland | ZONDAG, 14.04.13 | 15.20 UUR | Kwetsend of ongepast?
Wij wensen dit gezin heel veel sterkte toe.
Rene | Zwartsluis | ZONDAG, 14.04.13 | 14.08 UUR | Kwetsend of ongepast?
Bestuurder is inmiddels overleden.

Veel sterkte
Floep | Zwartsluis | ZONDAG, 14.04.13 | 10.40 UUR | Kwetsend of ongepast?
Vandaag:
13° | 5°
Meer weer...
Morgen:
16° | 5°


TEKSTADVERTENTIES
Gevonden en verloren?!
www.zwartewaterland.nl
Meld, zoek en vind uw verloren en gevonden voorwerpen!
Zwartewaterland Onderneemt
www.zwartewaterland.nl
Waar kunnen we u mee helpen?

advertentie
advertentie
advertentie
2.45618 s