Woensdag 23.05.18 | 13.04 uur

Deelname alleen na inschrijving en ondertekening

Brommerrijden Koninginnenacht in Zwartewaterland

Brommerrijden Genemuiden

Brommerrijden Genemuiden© Henry Wallinga

In de nacht van 29 op 30 april vindt in Genemuiden, Hasselt en Zwartsluis weer het jaarlijkse brommerrijden plaats tussen 04.00 en 06.30 uur. Om het brommerrijden veilig en plezierig te laten verlopen zijn er diverse spelregels opgesteld door de politie, Jong Zwartewaterland en de gemeente.

De regels zijn als volgt. Een deelnemer is verplicht om zich in te schrijven en een verklaring te ondertekenen. De inschrijvers ontvangen een startbewijs en een hesje, welke ze tijdens het rijden aan moeten. De minimum leeftijd is 16 jaar en de deelnemer dient inwoner te zijn van de plaats waar het brommerrijden plaatsvindt.

De te rijden routes zijn voor elke kern vastgelegd. Deelname aan het brommerrijden mag alleen met een brommer of snorfiets die aan de alle wettelijke eisen voldoet, behalve die van de geluidsdemping. Quads e.d. zijn niet toegestaan.

Naast de organisatie zijn er vrijwilligers die als stewards/verkeersregelaars aanwezig zijn en ook de politie is deze morgen ruim vertegenwoordigd, zowel te voet als op de motor. Bij het niet op volgen van instructies volgt onherroepelijk inbeslagname van het startbewijs. Er wordt actief gecontroleerd op het gebruik van alcohol en/of andere, verdovende, middelen.

Meer informatie: www.zwartewaterland.nl

reageren REAGEER | stuur door DOORSTUREN | printen PRINT | DINSDAG, 23.04.13 | 14.28 UUR
Lekker laten gaan..ik vier koninginnenacht/dag wel ergens anders!
John | Hasselt | DONDERDAG, 25.04.13 | 13.03 UUR | Kwetsend of ongepast?
Hahaha, sleutels afpakken?! Hoe verzin je het! Zelf niet jong geweest? Of vroeger geen brommer gehad?
Pw | Hasselt | WOENSDAG, 24.04.13 | 22.21 UUR | Kwetsend of ongepast?
Zwartewaterlander zeker inport of nooit jong geweest. Wat zeuren 1x per jaar en tegenwoordig hoor je ze niet eens meer. Je kan ook zeuren om het zeuren pfff
Jan | Zwartsluis | WOENSDAG, 24.04.13 | 21.38 UUR | Kwetsend of ongepast?
Wanneer Brussel geen nieuwe regeltjes verzint dan maakt de Gemeente Zwartewaterland ze wel. Je zou toch eens een dag plezier mogen hebben...
Bert | Zwolle | WOENSDAG, 24.04.13 | 17.35 UUR | Kwetsend of ongepast?
Tjee wat alweer een gezeur zeg! 1x per jaar heel vroeg in de ochtend lawaai, ja daar moet je je idd heel druk om gaan maken en sleuteltjes af willen pakken! Er zijn gelukkig geen andere dingen om je in het leven druk om te maken!!!!
Inwoner | Hasselt | WOENSDAG, 24.04.13 | 14.49 UUR | Kwetsend of ongepast?
Tradities zijn er om in stand te houden,niet om af te breken,al jaren gaan de brommers rond,en ja ook al wel voor 4u,dat is altijd al zo geweest,die ene keer in het jaar!!zijn wel ergere dingen om wakker van te liggen...
Rick | Zwartsluis | WOENSDAG, 24.04.13 | 12.31 UUR | Kwetsend of ongepast?
Laat ze ook maar verplicht de sleuteltjes inleveren en geef ze dan om even voor 4 de sleuteltjes terug, want er zijn ook heel veel rijders die geen klok kunnen kijken en al ver voor 4 uur aan het rijden zijn.
Zwartewaterlander | Zwartewaterland | WOENSDAG, 24.04.13 | 07.06 UUR | Kwetsend of ongepast?
Ik heb de kraaienpoten al klaar liggen!
Wim | Zwartewaterland | DINSDAG, 23.04.13 | 19.46 UUR | Kwetsend of ongepast?
Hoeven ze volgens de huidige "regeltjes" geen zijwieltjes? Jaeger ondergoed zou ook verplicht moeten worden want de nachten zijn koud. Voor je het weet heb je bla***ntsteking. Misschien volgend jaar verplichten?
Bert | Zwolle | DINSDAG, 23.04.13 | 17.30 UUR | Kwetsend of ongepast?
Vandaag:
25° | 11°
Meer weer...
Morgen:
25° | 10°


AGENDA
TEKSTADVERTENTIES
Gevonden en verloren?!
www.zwartewaterland.nl
Meld, zoek en vind uw verloren en gevonden voorwerpen!
Zwartewaterland Onderneemt
www.zwartewaterland.nl
Waar kunnen we u mee helpen?

advertentie
advertentie
advertentie
0.96246 s